بهترین دندانپزشک زیبایی
نوشته شده توسط : mehdi

امروزه انجام جراحی های زيبايی مربوط به دندان بسيار كاربرد دارد، از اين رو در مقاله امروز 10 تا از بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران را به شما معرفی كنيم تا بتوانيد با خيالی راحت برای رسيدگی به دندان خود اقدام كنيد. این معرفی به این دلیل انجام می شود که این روز ها دندانپزشکی کی از مهم ترین خدماتی است که مردم به آن نیاز دارند، زیرا دندان ها به دلیل موقعیتی که دارند مراقبت از آن ها کمی دشوار تر است و ممکن است دچار بیماری شوند که سبب برهم ریختگی ظاهر و زیبایی آن ها شود. در این شرایط شما نیاز دارید که به یک دندانپزشک خبره و ماهر در زمینه درمان مشکلات زیبایی و ترمیمی دندان مراجعه کنید، پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشيد.

 

روش های زيبايی و ترميمی دندان

دندان نيز مانند هر عضو ديگر بدن به انجام روش های مختلف نياز دارد و بايد بررسی های لازم را برای سلامت بيشتر آن در نظر گرفت؛ ممكن است كه دندان انسان به هر دليلی دچار آسيب شود؛ به طور مثال بر اثر جويدن نادرست غذا يا رعايت نكردن بهداشت و غيره مشكلاتی به وجود می آيد. از سوی دیگر دندان ها مانند پوست و مو قابلیت رشد و خود ترمیمی دائمی ندارند و در صورت از بین رفتن دندان ها طبیعی انسان راهی به جر درمان های دندانپزشک وجود نخواهد داشت.

البته برخی اوقات نیز افراد به خوبی و کاملا درست بهداشت دهان و دندان خودرا رعایت می کنند و دچار پوسیدگی یا آسیب به دندان ها نمی شوند، اما به دلیل وجود مشکلاتی مانند نا مرتبی دندان ها و یا رنگ ژنتیکی زرد اقدام به درمان های زیبایی برای دندان های خود می نمایند. براي برطرف كردن مشكلات درمانی يا زيبايی بايد راه حل هايی را انجام داد كه اين روش ها نيز بايد توسط بهترین دندانپزشک زیبایی انجام شود تا بهترين نتايج حاصل شوند.

در صورتي كه هر گونه راه حلی در جهت زيباتر كردن و جلوه دادن به دندان ها انجام شود، با نام دندانپزشكی زيبايی شناخته می شود كه برخی از آن ها كمك بزرگی به سلامت دندان ها نيز می كند. در واقع دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی یکی از شاخه هایی است که بشر بسیار به آن نیاز دارد، زیر همه ما از ابتدای تولد دندان های خوبی نداریم و ممکن است ژنتیک دندان های ما نا مرتب و یا زرد و شکننده باشد. در این شرایط تنها دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی است که می تواند این مشکلات را به سادگی برای ما برطرف نماید.

 

انواع روش زيبايی و ترميمی دندان كدامند؟

دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی با وجود این که یکی از شاخه های دندانپزشکی است اما خود نیز به شاخه های منتوع و بیشتری تقسیم می شوند که آشنا شدن با آن ها خالی از لطف نیست. همان گونه كه گفته شد روش هاي مختلفی در جهت زيبايی دندان نيز انجام می شود كه هر يك به گونه ای به داشتن ظاهری زيباتر كمك می كنند؛ انواع روش های زيبايی و ترميمی به شرح زير می باشند :

  • جراحي پريودنتال
  • جراحي ارتودنسي دندان
  • تغيير موقعيت لب
  • روكش هاي زيبايي
  • استفاده از كامپوزيت
  • بليچينگ كردن دندان
  • استفاده از بريچ

در گذشته ایرادات دندان و لثه زیاد مورد توجه مردم نبود اما امروزه کوچک ترین موارد و نقص های ظاهری را می توان با جراحی ها و یا سایر اقدامات دهان و دندان درمان نمود. برای مثال با کاهش مساحت پوشاننده لثه ها می توان پدیده ای به نام لبخند لثه ای را از بین برد، در صورتی که تا قبل از یک الی دو دهه پیش این مورد اصلا ایراد ظاهری محسوب نمی شد و یا اگر هم می شد اصلا مورد توجه افراد برای درمان واقع نمی شد. البته همانطور که اشاره دندان ها تنها یکبار به ما هدیه داده می شوند به همین دلیل علاوه بر مراقبت های منظم برای ایجاد ظاهر بهتر در آن ها نباید به ان ها آسیب بزنید و از بهترین دکتر زیبایی و ترمیمی در تهران کمک بگیرید.

چگونه می توان برای زيبايی دندان ها از كامپوزيت كمک گرفت؟

در واقع كامپوزيت يكي از روش ها براي زيباتر شدن دندان ها محسوب می شود كه طول انجام کامپوزیت دندان، موادی که با دندان ها همرنگ می باشند با کمک گرفتن از چسپ های به خصوصی به ناحيه جلویی دندان ها متصل می شوند یا اين كه پيوند میخورند؛ در صورتی كه دندان های بيمار به طور كاملا جزئی کج شده باشند و جراح بتواند كه با کمک کامپوزیت، ظاهر نامناسب دندان ها را پنهان کنند، به آن زیبایی بدون هيچ گونه كمكي از روش ارتودنسی گفته می شود.

کامپوزیت ها به روکش های دندانی شباهت دارند اما تفاوتشان اين است که زیباتر هستند و استحکام بسيار بیشتری دارند و هيچ گونه آسيبی به بافت دندان ها وارد نمی كنند؛ نكته مهم اين است كه انواع جدید کامپوزیت با تمام ویژگی های مثبتي كه دارد اخيرا در خدمت دندانپزشکی زیبایی در آمده اند و استقبال خوبي از آن ها شده است.

ویژگی هاي مربوط به ساختار و ظاهر کامپوزیت های نوع جدید بسيار زيبا و جذاب هستند که توانسته بیماران و مراجعان را ملزوم به درک استفاده از آن ها کند و از آن رضایت کامل داشته باشند.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: